Bc. Lalita Berikbaeva, BSBA

Diplomová práce

Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency

Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Anotace:
The main purpose of this Diploma Thesis is to study the concept of digital marketing as well as strategies and tactics to further apply them in order to create a digital marketing plan for the case company – travel agency. The following project consists of two main parts – theoretical and practical ones. The theoretical part of the thesis is dedicated to the analysis and summary of the main digital …více
Abstract:
The main purpose of this Diploma Thesis is to study the concept of digital marketing as well as strategies and tactics to further apply them in order to create a digital marketing plan for the case company – travel agency. The following project consists of two main parts – theoretical and practical ones. The theoretical part of the thesis is dedicated to the analysis and summary of the main digital …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: DBA Oldřich Dutý, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication