Tvorba produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking) – Bc. Zuzana Bílková
Bc. Zuzana Bílková
Bakalářská práce
Tvorba produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking)
Developing portfolio of a travel agency putting emphasis on sport activities incorporating current trends (Nordic Walking)
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking). Cílem práce je na základě analýzy vytvořit zimní zájezd, který bude orientován na věkový segment 19 – 25 let. Součástí zájezdu jsou i vybrané nové trendy. Práce je rozdělena na tři části. Jedná se o teoretickou, analytickou a návrhovou část. V první části práce je …víceAbstract:
This thesis is focused on developing portfolio of a travel agency putting emphasis on sport activities incorporating current trends (Nordic Walking). This thesis aims is to develop a tour project on a analytical bases which should focus on a age segment 19- 25 years old. The thesis is composed out of three parts out of which the first is theoretical and this part deals with the essential terms, while …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12569/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Věra Fišerová
- Oponent: Mgr. Monika Klímová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLKOVÁ, Zuzana. \textit{Tvorba produktu cestovní kanceláře se sportovní motivací a zařazením nových trendů (Nordic Walking)}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0c7y6y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Zakladatelský projekt cestovní kanceláře Sport Holiday
Pavla Fabianová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
The Business Plan for the Fast Transportation Agency
Ahmad Tamim Rashed -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v e-commerce a jejich vliv na spotřebitele
Miriam Kožušníková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v bankovníctve
Kristián Ondík