Bc. Martin Lepeška
Bakalářská práce
Herní 2D engine v Javě
Herní 2D engine v Javě
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu v Javě. V první části jsou představeny vybrané herní enginy a rozhraní pro tvorbu grafických aplikací a knihoven. Následně jsou představeny pouţité souborové formáty. Druhá část se zabývá základními algoritmy a návrhem praktické části.Abstract:
This work is about developing 2D game engine in Java. First part introduces selected game engines and interfaces for creation of graphical applications and libraries. Additionaly, there are introduced used file formats. Second part deals with basic algorhitms and design of engine.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lepeška, Martin. Herní 2D engine v Javě. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Jednoduchý herní engine pro Android
Michal Zich