Bc. Martin Lepeška

Bakalářská práce

Herní 2D engine v Javě

Herní 2D engine v Javě
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou 2D herního enginu v Javě. V první části jsou představeny vybrané herní enginy a rozhraní pro tvorbu grafických aplikací a knihoven. Následně jsou představeny pouţité souborové formáty. Druhá část se zabývá základními algoritmy a návrhem praktické části.
Abstract:
This work is about developing 2D game engine in Java. First part introduces selected game engines and interfaces for creation of graphical applications and libraries. Additionaly, there are introduced used file formats. Second part deals with basic algorhitms and design of engine.
 

Klíčová slova

engine hra Java OpenGL UDP
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Šilar, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Lepeška, Martin. Herní 2D engine v Javě. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatiky

Univerzita Pardubice

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie

Práce na příbuzné téma