Návrh marketingových strategií pro podnik – Bc. Eliška Lacinová
Bc. Eliška Lacinová
Master's thesis
Návrh marketingových strategií pro podnik
Proposal of marketing strategies for a particular company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v námi vybraném podniku Hotel Royal Ricc. Nejprve se věnujeme problému teoreticky, pomocí literatury. Následně je vytvořena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, a zhodno-cena současná strategie podniku. Dále porovnáváme náš podnik s nejbližší kon-kurencí, pomocí některých vybraných ukazatelů. Pro bližší zkoumání vnějšího okolí je analýza …moreAbstract:
The diploma thesis’s aim is to analyze the current situation of our chosen company, Hotel Royal Ricc. First, we consider the problem theoretically with the help of available documentation. Subsequently, an analysis of the internal and external environment of the company is created; the current strategy of the company is evaluated, and then we compare our company with the nearest competition using specific …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Veronika Blašková, Ph.D.
- Reader: Jakub Šácha, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Tereza BERÁNKOVÁ -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení TurnKey
Zdeněk Tretiak -
Návrh marketingové strategie pro ubytovací služby "Apartmány Smrkový vrch"
Markéta Minářová -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Vendula Kobrová -
Marketingová strategie Ubytování Pod hradem
Hana Stehlíková -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ -
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
Jana SLÁDKOVÁ -
Návh marketingové strategie ubytovacího zařízení
Martina Pospíšilová