Bc. Eliška Lacinová

Master's thesis

Návrh marketingových strategií pro podnik

Proposal of marketing strategies for a particular company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v námi vybraném podniku Hotel Royal Ricc. Nejprve se věnujeme problému teoreticky, pomocí literatury. Následně je vytvořena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, a zhodno-cena současná strategie podniku. Dále porovnáváme náš podnik s nejbližší kon-kurencí, pomocí některých vybraných ukazatelů. Pro bližší zkoumání vnějšího okolí je analýza …more
Abstract:
The diploma thesis’s aim is to analyze the current situation of our chosen company, Hotel Royal Ricc. First, we consider the problem theoretically with the help of available documentation. Subsequently, an analysis of the internal and external environment of the company is created; the current strategy of the company is evaluated, and then we compare our company with the nearest competition using specific …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Mgr. Veronika Blašková, Ph.D.
  • Reader: Jakub Šácha, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics