Bc. Eliška Lacinová

Master's thesis

Návrh marketingových strategií pro podnik

Proposal of marketing strategies for a particular company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v námi vybraném podniku Hotel Royal Ricc. Nejprve se věnujeme problému teoreticky, pomocí literatury. Následně je vytvořena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, a zhodno-cena současná strategie podniku. Dále porovnáváme náš podnik s nejbližší kon-kurencí, pomocí některých vybraných ukazatelů. Pro bližší zkoumání vnějšího okolí je analýza …viac
Abstract:
The diploma thesis’s aim is to analyze the current situation of our chosen company, Hotel Royal Ricc. First, we consider the problem theoretically with the help of available documentation. Subsequently, an analysis of the internal and external environment of the company is created; the current strategy of the company is evaluated, and then we compare our company with the nearest competition using specific …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Mgr. Veronika Blašková, Ph.D.
  • Oponent: Jakub Šácha, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics