Budování loajality zákazníka ke značce Linde – Lucie Hájková
Lucie Hájková
Bakalářská práce
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
The Building of Customer's Loyalty Towards the Brand Linde
Anotace:
Tato práce se zabývá budováním loajality zákazníka ke značce Linde. První kapitola této práce popisuje typy komerční komunikace, ATL a BTL marketingové komunikace a specifika mezi B2B a B2C. Druhá kapitola se zabývá značkou v rámci budování dlouhodobého vztahu se zákazníky. Třetí kapitola se zabývá zákazníky a spokojeností zákazníků. Čtvrtá kapitola vysvětluje význam termínu "loajalita" a popisuje …víceAbstract:
This thesis deals with the building of customers' loyalty towards the brand Linde. The first chapter of this thesis describes types of commercial communications, ATL and BTL marketing activities and specifics between B2B and B2C. The second chapter deals with the brand in terms of the building of a long-term relatinoship with customers. The third chapter deals with customers and their satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15876
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 5. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15876
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komerční komunikační chování firmy DAF Truck CZ v době krize se zaměřením na přímý marketig
Oldřich Sadílek -
Marketingové a komerční komunikace divadla Komedie
Pavlína Stoklasová -
Assessment of the Factors Affecting the Asset Securitization Business of Commercial Banks
Gaoge Jin -
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Iva Zitková -
Marketingové a komerční komunikace Sparty Praha
Kateřina Mikšovská -
Leták jako účinný nástroj komerční komunikace
Daniela Bienková -
Komerční komunikace Kutné Hory a jejich perspektiva
Anna Paulišová -
Krizová komunikace v průmyslu komerční bezpečnosti
Lenka Vydrová