Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce – Mgr. Eva HANNICHOVÁ
Mgr. Eva HANNICHOVÁ
Bachelor's thesis
Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
Internet - the most rapidly growing medium and its relationship towards traditional means of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce Internet {--} nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní …viacAbstract:
A bachelors thesis - Internet - the most rapidly growing medium and its relationship to-wards traditional means of advertising, deals with a description of media planning, evolu-tion of internet and print advertising market, together with characteristics of basic organi-zations active on these markets. In the practical part, the author analyzes particular organi-zational projects, provides forms of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANNICHOVÁ, Eva. \textit{Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/0cizv4/.
Jak správně citovat práci
HANNICHOVÁ, Eva. Internet-nejrychleji rostoucí reklamní médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2027
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu
Kateřina Zieglerová -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Projekt marketingové komunikace rozhlasové stanice
Veronika Rapošová -
Komunikační mix mediální agentury Regie Radio Music, s. r. o.
Roman ZARZYCKÝ