MgA. Tereza Svobodová

Bakalářská práce

Využití event marketingu v klasické hudbě

Use of event marketing in classical music
Anotace:
Anotace Bakalářská práce „Využití event marketingu v klasické hudbě“ pojednává o možnostech zapojení event marketingu do marketingové komunikace institucí a interpretů klasické hudby. První část představuje teoretické poznatky z oblasti event marketingu, s důrazem na jejich možnou praktickou aplikaci v prostředí klasické hudby. Na základě teoretické části práce byl proveden kvalitativní výzkum, který …více
Abstract:
Annotation Bachelor thesis „Use of event marketing in classical music” deals with possibilities of using event marketing as a part of marketing communication among classical music institutions and interprets. First part presents theoretical resources from area of event marketing with an emphasis on their practical implementation. Based on theoretical resources the qualitative research has been made …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Beáta Holá
  • Oponent: MgA. Lucie Šnajdrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/dqqnp/