Iveta Dufková

Bakalářská práce

Sponzoring jako součást marketingové komunikace

Sponsorship as part of Marketing Communication
Anotace:
Tato bakalářská práce v teoretické části vymezuje marketingové pojmy a text se věnuje efektivnímu využití nástrojů marketingové komunikace a sportovního sponzoringu. Druhá, aplikační část, bakalářské práce je zaměřena na situační analýzu současného stavu sponzorských aktivit ve společnosti Under Armour. Cílem bakalářské práce je zhodnocení sponzoringu Under Armour v ČR a navržení inovací pro lepší …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with sponsorship in the Under Armour company. In the first part, marketing concepts are defined and the text is devoted to the effective use of marketing communication tools and sports sponsorship. The second, application part, of the bachelor's thesis is focused on the situational analysis of the current state of sponsoring activities at Under Armour. The aim of the bachelor …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, Ph.D.
  • Oponent: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce