Využití event marketingu v klasické hudbě – MgA. Tereza Svobodová
MgA. Tereza Svobodová
Bakalářská práce
Využití event marketingu v klasické hudbě
Use of event marketing in classical music
Anotace:
Anotace Bakalářská práce „Využití event marketingu v klasické hudbě“ pojednává o možnostech zapojení event marketingu do marketingové komunikace institucí a interpretů klasické hudby. První část představuje teoretické poznatky z oblasti event marketingu, s důrazem na jejich možnou praktickou aplikaci v prostředí klasické hudby. Na základě teoretické části práce byl proveden kvalitativní výzkum, který …víceAbstract:
Annotation Bachelor thesis „Use of event marketing in classical music” deals with possibilities of using event marketing as a part of marketing communication among classical music institutions and interprets. First part presents theoretical resources from area of event marketing with an emphasis on their practical implementation. Based on theoretical resources the qualitative research has been made …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/dqqnp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Beáta Holá
- Oponent: MgA. Lucie Šnajdrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/dqqnp/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Albert Kašpar -
Zhodnocení marketingové komunikace
Anel Bektassova -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová