Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu – Bc. Robert Kotlán
Bc. Robert Kotlán
Diplomová práce
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Foreign market entry strategy and organizational structure
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu“ je analyzovat vliv strategie vstupu společnosti Tatsuno-Benč Europe, a.s. na zahraniční trhy na její organizační strukturu. Teoretická část práce se skládá z popisu problematiky internacionalizace společností, týkající se jejich strategiemi a možnostmi vstupu na zahraniční trhy. Dále je věnován …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis: "Foreign market entry strategy and its impact on the organizational structure“ is to analyze the influence of entry strategy Tatsuno-Benč Europe a.s., for its organizational structure. The theoretical part consists of a description of the internationalization of the companies and their strategies and possibilities of entering foreign markets, organizational structures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o3yvb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Bc. Sylva Žáková Talpová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Malin Kasselmann -
Leadership Style and Organizational Culture
Cevher Cevat Akten -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Diverzity management při vstupu firmy na zahraniční trh
Eva Bečvářová -
Obchodní strategie nadnárodní společnosti - vstup na zahraniční trh
Dávid Varga -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge