Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením – Kateřina Chavalková
Kateřina Chavalková
Bakalářská práce
Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením
The authority of teachers to an eight-year high school - from teachers compare students with their self-esteem
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části se věnuje charakteristice autority, druhům autority, asertivnímu výchovnému působení, vztahu kázně s autoritou. Také se zabývá autoritou školy a autoritou učitele a charakteristice středoškolského studenta. Praktickou částí je výzkum pomocí dotazníkového šetření, který porovnává názory respondentů z řad studentů a učitelů osmiletého …víceAbstract:
This thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with characteristics of authority, modes of authority, assertive educational influence, related discipline with authority. It also deals with the school authority and the authority of teachers and characteristics of secondary students. The practical part of the research through a questionnaire survey, which compares the views of respondents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Alena Vališová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHAVALKOVÁ, Kateřina. \textit{Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/0cp1bm/.
Jak správně citovat práci
Chavalková, Kateřina. Autorita učitele na osmiletém gymnáziu: porovnání hodnocení pedagogů studenty s jejich vlastním sebehodnocením. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Důvody středoškolského studenta jiné než denní formy studia k dalšímu formálnímu vzdělávání
Věra ŠPINDLEROVÁ -
Prevence užívání návykových látek v rodině středoškolského studenta
Aneta Dvořáková -
Vliv divadelní instituce na utváření hodnot středoškolského studenta
Hana ČASTORALOVÁ -
Charakteristika volnočasových pohybových aktivit u neaktivních žen a mužů v závislosti na věku
Kristýna UHROVÁ -
Hudebnost s důrazem na pojetí Vladimíra Helferta a možnost jejího rozvíjení u středoškolských studentů
Michaela Běhanová -
Profil osobnosti studenta SŠ a VŠ
Zuzana DYBOVÁ -
Autorita učitele v rámci výuky středních škol se stavebním zaměřením
Jan Sýkora -
Autorita učitele z pohledu studenta a učitele
David Bellizzi