Návrh marketingovej stratégie v komerčnej banke – Jana Vasičáková
Jana Vasičáková
Bachelor's thesis
Návrh marketingovej stratégie v komerčnej banke
Desing of Marketing Stategies in a Commercial Bank
Abstract:
VASIČÁKOVÁ, Jana: Design of marketing strategies in a commercial bank. [Bachelor thesis]. Banking Institute University of Prague, Foreign University Banska Bystrica. Department of Finance, Accounting and insurance. Thesis supervisor: Ing. Zdenka Musová, PhD. Year of defense: 2013.Number of pages: 56 Bachelor thesis explores the design and implementation of marketing strategies in terms of a particular …viacAbstract:
VASIČÁKOVÁ, Jana: Návrh marketingovej stratégie v komerčnej banke. [Bakalárska práca]. Bankovní institut vysoká škola Praha, zahraničná vysoká škola Banská Bystrica. Katedra účtovníctva, bankovníctva a poisťovníctva. Vedúca práce: Ing. Zdenka Musová, PhD. Rok obhajoby: 2013. Počet strán: 56. Bakalárska práca skúma proces navrhovania a implementácie marketingovej stratégie v podmienkach konkrétnej komerčnej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/qr5bb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
The impact of cybercrimes in the banking sector and the effects on the customer
Naledi Belita Daka -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia -
Význam segmentácie klientely v komerčnej banke
Veronika Koreňová -
Klientsky orientovaná finančná inštitúcia (význam segmentácie klientely v komerčnej banke)
Zuzana Hlivová -
Význam segmentácie klientov z pohľadu komerčnej banky
Iveta Hudáková -
Nové trendy v bankovníctve a možnostiu ich využitia v podnikateľskej a nepodnikateľskej sfére
Marianna Renčoková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník