Tržní příležitosti českých firem na vybraném jihoamerickém trhu – Anton Zhulin
Anton Zhulin
Diplomová práce
Tržní příležitosti českých firem na vybraném jihoamerickém trhu
Market opportunities of Czech companies in the selected South American market
Anotace:
Cílem diplomové práce byla identifikace tržních příležitostí českých firem na jihoamerickém trhu. V teoretické části byl definován pojem tržních příležitostí, byla provedena PESTLE analýza a průzkum trhu výrobních prostředků. V praktické části byla prozkoumána příležitost vstupu na jihoamerický trh české firmy Farmet a.s., která se zabývá výrobou zemědělské techniky a a také byla znázorněna nejvhodnější …víceAbstract:
The aim of this thesis was identification of market opportunities of Czech companies in the South American market. In the theoretical part the concept of market opportunities was defined, PESTLE analysis was provided and research of the market was conducted. In the practical part the opportunity to enter the South American market for the Czech company Farmet a.s, which deals with the production of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Economic analysis of Microsoft Corporation
Yurii Poliakov -
Strategická analýza vybraného podnikatelského subjektu
Jakub Jura
Název
Vložil
Vloženo
Práva