Tržní příležitosti českých firem na vybraném jihoamerickém trhu – Anton Zhulin
Anton Zhulin
Master's thesis
Tržní příležitosti českých firem na vybraném jihoamerickém trhu
Market opportunities of Czech companies in the selected South American market
Abstract:
Cílem diplomové práce byla identifikace tržních příležitostí českých firem na jihoamerickém trhu. V teoretické části byl definován pojem tržních příležitostí, byla provedena PESTLE analýza a průzkum trhu výrobních prostředků. V praktické části byla prozkoumána příležitost vstupu na jihoamerický trh české firmy Farmet a.s., která se zabývá výrobou zemědělské techniky a a také byla znázorněna nejvhodnější …moreAbstract:
The aim of this thesis was identification of market opportunities of Czech companies in the South American market. In the theoretical part the concept of market opportunities was defined, PESTLE analysis was provided and research of the market was conducted. In the practical part the opportunity to enter the South American market for the Czech company Farmet a.s, which deals with the production of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Economic analysis of Microsoft Corporation
Yurii Poliakov -
Strategická analýza vybraného podnikatelského subjektu
Jakub Jura
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights