Bc. Petra Olszarová

Bachelor's thesis

Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu

Customers (consumers) of the Y generation in terms of marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat zákazníky (spotřebitele) generace Y, jejich nákupní chování i v online prostředí a navrhnout na základě toho vhodný marketingový program dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce vymezuje problematiku obecného marketingu s důrazem na nástroje marketingového mixu v podmínkách České republiky a také marketingové nástroje …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe customers (consumers) of the Y generation, their shopping behavior also in the online environment and to propose a suitable marketing program according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the issue of general marketing with an emphasis on marketing mix tools in the Czech Republic and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management