Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu – Bc. Petra Olszarová
Bc. Petra Olszarová
Bachelor's thesis
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Customers (consumers) of the Y generation in terms of marketing
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat zákazníky (spotřebitele) generace Y, jejich nákupní chování i v online prostředí a navrhnout na základě toho vhodný marketingový program dle jejich charakteristik a preferencí v rámci České republiky. Teoretická část bakalářské práce vymezuje problematiku obecného marketingu s důrazem na nástroje marketingového mixu v podmínkách České republiky a také marketingové nástroje …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe customers (consumers) of the Y generation, their shopping behavior also in the online environment and to propose a suitable marketing program according to their characteristics and preferences in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis defines the issue of general marketing with an emphasis on marketing mix tools in the Czech Republic and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/abzcb/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OLSZAROVÁ, Petra. \textit{Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0cyagq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19
Daria Bespalova -
Měření spokojenosti studentů programu Marketing
Nikol Bukovská -
Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Filip Vánik -
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
Aneta Bahelková -
E-mailový marketing jako komunikační nástroj online fitness společnosti
Victoria Butuc -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova