Bc. Barbora Bečková

Bakalářská práce

Teacher Roles in the Context of Waldorf School

Teacher Roles in the Context of Waldorf School
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce Waldorf School, one of the alternative school operating in the Czech Republic, a teacher, one of the factors of an educational process, and teacher roles at first and subsequently verify whether teaching the English language at the chosen Waldorf primary school is more learner-centred than teaching the English language at the chosen standard primary school …více
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je nejprve představit waldorfskou školu, což je jedna z alternativních škol působících v České republice, učitele, jednoho z faktorů edukačního procesu a role učitele a poté ověřit jestli je výuka anglického jazyka na vybrané waldorfské základní škole více zaměřená na žáka než výuka anglického jazyka na vybrané standardní základní škole. Tato práce se skládá ze dvou částí …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Klára Kostková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bečková, Barbora. Teacher Roles in the Context of Waldorf School. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická