Teacher Roles in the Context of Waldorf School – Bc. Barbora Bečková
Bc. Barbora Bečková
Bachelor's thesis
Teacher Roles in the Context of Waldorf School
Teacher Roles in the Context of Waldorf School
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to introduce Waldorf School, one of the alternative school operating in the Czech Republic, a teacher, one of the factors of an educational process, and teacher roles at first and subsequently verify whether teaching the English language at the chosen Waldorf primary school is more learner-centred than teaching the English language at the chosen standard primary school …viacAbstract:
Cílem této bakalářské práce je nejprve představit waldorfskou školu, což je jedna z alternativních škol působících v České republice, učitele, jednoho z faktorů edukačního procesu a role učitele a poté ověřit jestli je výuka anglického jazyka na vybrané waldorfské základní škole více zaměřená na žáka než výuka anglického jazyka na vybrané standardní základní škole. Tato práce se skládá ze dvou částí …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedúci: Mgr. Klára Kostková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bečková, Barbora. Teacher Roles in the Context of Waldorf School. Pardubice, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Tvorba výukového videa zaměřeného na plavání, na Bezpečnostně právní akademii Brno
Aneta Honsová -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Projektové vyučování v matematice na 1. st. ZŠ zaměřené na environmentální výchovu
Tereza Havlíková -
Projektové dny zaměřené na vybraná témata Záchranného kruhu na 1. stupni základní školy
Kateřina DOŠKOVÁ -
Využití školních zahrad ve výuce na 2. stupni základních škol se zvláštním důrazem na aktuální trendy v oblasti školních zahrad a na badatelsky orientované prvky výuky
Štěpánka VÍTŮ -
Projektové vyučování v matematice na 1. stupni základní školy zaměřené na environmentální výchovu
Lucie PAVLOVÁ -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová