Analýza marketingové komunikace zahraniční university a srovnání komunikace s UTB – Mgr. Gabriela ŠŮSTKOVÁ
Mgr. Gabriela ŠŮSTKOVÁ
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace zahraniční university a srovnání komunikace s UTB
Analýza marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně
Abstract:
The aim of this work is to study the theory and practice of marketing communication in the University of Genoa and compare it with the Tomas Bata University. The theoretical part explains some concepts of this topic such as universities, communicatons and marketing communication. The analysis presents the introdution of the universities, analyzes their marketing communication, a SWOT analysis and the …víceAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŮSTKOVÁ, Gabriela. \textit{Analýza marketingové komunikace zahraniční university a srovnání komunikace s UTB}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/0d2wmv/.
Jak správně citovat práci
ŠŮSTKOVÁ, Gabriela. Analýza marketingové komunikace zahraniční university a srovnání komunikace s UTB. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum informačního chování, postojů k open acess a publikačního chování akademických pracovníků Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Dagmar Šiková -
Interpretácia osobnosti značky: Prípadová štúdia so zameraním na knižnicu Univerzity Tomáše Bati v Zlíne
Matúš Hrušovský -
Plán rozvoje sportu Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně na období let 2021-2025
Markéta Kolajová -
Analýza kvality života ve Zlíně očima studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Eliška Volná -
Motivace ke studiu oboru Sociální pedagogika v kombinované formě na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně
Marcela Krejčí -
Efektivita komunikace v rámci sociálních sítí Univerzity Tomáše Bati
Nikola Szentkirályiová -
Využití vozidel při výrobě audiovizuálního díla na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně Fakultě multimediálních komunikací
Oliver Jati -
Vliv návykových látek na výkonnost studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Marek Fojtík