Mgr. Gabriela ŠŮSTKOVÁ

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace zahraniční university a srovnání komunikace s UTB

Analýza marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně
Abstract:
The aim of this work is to study the theory and practice of marketing communication in the University of Genoa and compare it with the Tomas Bata University. The theoretical part explains some concepts of this topic such as universities, communicatons and marketing communication. The analysis presents the introdution of the universities, analyzes their marketing communication, a SWOT analysis and the …více
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku a marketingové komunikace Univerzity v Janově a srovnání s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část vysvětluje pojmy jako univerzita, komunikace a marketingové komunikace. V analytické části jsou představeny obě univerzity, je zde provedená analýza marketingových komunikací, SWOT analýza a výsledky výzkumu. Projektová část přináší přehled srovnání …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4919

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠŮSTKOVÁ, Gabriela. Analýza marketingové komunikace zahraniční university a srovnání komunikace s UTB. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.