Bc. Marek Putna

Bakalářská práce

Úloha reklamy a její význam v řízení podniku (dopady, ekonomické zhodnocení)

The role of advertising and its importance in business management (impacts, economic evaluation)
Anotace:
V teoretické části jsem se zaměřil na vysvětlení významu slova reklama, způsoby její výroby, celkovou účinnost propagace, formu sdělení a na výsledné působení reklamních aktivit na spotřebitele. V praktické části se snažím poukázat na využití reklamy a selfpromotion v elektronickém médiu, které je samo pro mnohé podniky nejvýznamnějším partnerem pro realizování marketingových strategií a kampaní. Jde …více
Abstract:
In the theoretical part, I focused on the explanation of the meaning the word advertising, methods of production, the overall effectiveness of publicity, form of communication and the resulting exposure to advertising on consumers. In the practical part, I´m trying to highlight the use of advertising and selfpromotion in electronic media, which is itself for many companies the most important partner …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Amler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní