Úloha reklamy a její význam v řízení podniku (dopady, ekonomické zhodnocení) – Bc. Marek Putna
Bc. Marek Putna
Bakalářská práce
Úloha reklamy a její význam v řízení podniku (dopady, ekonomické zhodnocení)
The role of advertising and its importance in business management (impacts, economic evaluation)
Anotace:
V teoretické části jsem se zaměřil na vysvětlení významu slova reklama, způsoby její výroby, celkovou účinnost propagace, formu sdělení a na výsledné působení reklamních aktivit na spotřebitele. V praktické části se snažím poukázat na využití reklamy a selfpromotion v elektronickém médiu, které je samo pro mnohé podniky nejvýznamnějším partnerem pro realizování marketingových strategií a kampaní. Jde …víceAbstract:
In the theoretical part, I focused on the explanation of the meaning the word advertising, methods of production, the overall effectiveness of publicity, form of communication and the resulting exposure to advertising on consumers. In the practical part, I´m trying to highlight the use of advertising and selfpromotion in electronic media, which is itself for many companies the most important partner …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wavjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Amler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané výrazové prostředky syntaktického plánu v projevech moderátorů hlavních zpravodajských relací České televize a FTV Prima
Lucie JEŽOVÁ -
Prostředky syntaktické roviny jako nástroj ovlivnění recipienta publicistických komunikátů
Monika RYBENSKÁ -
Fonetická analýza živých moderátorských vstupů hlavních TV stanic
Tereza JURÁŠKOVÁ -
Fonetická analýza živých moderátorských vstupů hlavních TV stanic
Tereza JURÁŠKOVÁ -
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň a jejich aplikace v konkrétních podmínkách reklamního projektu
David Kub -
Plán marketingu na internetu pro konkrétní firmu
Martin BARTÁK -
Reklamní plán společnosti Praxis, spol. s r.o.
Kateřina KOPŘIVOVÁ -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková