Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy – Tereza KONDRÁTOVÁ
Tereza KONDRÁTOVÁ
Master's thesis
Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy
The concept of cooperative teaching at primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konceptem tandemové výuky na prvním stupni základních škol. V teoretické části popisuje nejprve profesi učitele. Dále se věnuje problematice tandemové výuky od historie po současnost. Popisuje jednotlivé fáze tandemové výuky a modely tandemového vyučování. V rámci diplomové práce byl proveden výzkum na učitelích 1. stupně základních škol. Cílem výzkumu bylo ověřit praktické …moreAbstract:
The master's thesis deals with the concept of tandem teaching in primary schools. The theoretical part first defines the profession of a teacher. Then it deals with the issues of tandem teaching from history to the present. It describes the individual phases and models of tandem teaching as well. The research was done by observing and interviewing teachers. The aim of the research was to verify the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Marcela Musilová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONDRÁTOVÁ, Tereza. Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Začínající a zkušený pracovník na začátku své kariéry asistenta pedagoga na 1. stupni základní školy
Anna - Marie Široká -
Edukační proces a přechod dětí se speciálně vzdělávacími potřebami z MŠ do ZŠ z pohledu začínajícího asistenta pedagoga.
Renata STROPNICKÁ -
Činnost asistentů pedagoga u žáků s autismem v mateřské škole
Anežka BEZDĚKOVÁ -
Tandemová výuka jako forma podpory začínajících učitelů na prvním stupni základní školy
Eliška Vlčková -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights