Bc. Natálie Krejčířová

Diplomová práce

Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing

Czech Secondary School Students' Preferences for and Perceptions of Indirect and Direct Corrective Feedback on Writing
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce si klade za cíl porovnat dva různé typy korektivní zpětné vazby, přímou a nepřímou, posoudit efektivitu využití nepřímé korektivní zpětné vazby v psaní a prozkoumat preference a vnímání této formy zpětné vazby středoškolskými studenty. Teoretická část se zaměřuje na chyby v osvojování cizího jazyka, různé pohledy na ně, výuku psaného projevu a zároveň uvádí a definuje …více
Abstract:
This master’s diploma thesis aims to compare two different types of corrective feedback, direct and indirect, assess the effectiveness of indirect corrective feedback on writing, and investigate secondary school students’ preferences for and perceptions of it. The theoretical part focuses on errors in foreign language acquisition, different perspectives on them, teaching writing, and introduces and …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy

Práce na příbuzné téma