Bc. Jan Šperga
Master's thesis
Monitoring konkurence
Competitive Intelligence
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím Competitive Intelligence metod v oblasti monitoringu konkurence na automobilovém trhu. Zaměřuje se na hodnocení jednotlivých definovaných parametrů v rámci komunikace na vybraných sociálních sítích, jejich porovnání a identifikaci konkurenční výhody prémiové německé automobilky.Teoretická část práce se věnuje především popisu fungování oblasti competitive intelligence …moreAbstract:
This thesis follows up the use of Competitive Intelligence methods such as analysis and description of communication on selected social networks and mystery emailing It focuses on the evaluation of individual defined parameters within the communication on selected social networks, their comparison and identification of the competitive advantage of the premium German carmaker.The theoretical part focus …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Kvasničková Stanislavská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Competitive intelligence dashboard pro vybraný podnik
Václav Děd -
Konkurence a koncentrovanost v českém bankovnictví s využitím Competitive Intelligence
Daniela Matyášová -
Využití Competitive Intelligence ve společnosti Reframat a.s.
Daniel Růžek -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Competitive Intelligence a jeho aplikace v logistice
Michal Zgraja -
Metody Competitive Intelligence a kreditní informace v praxi
Bertha Baratta -
Využití metod Competitive Intelligence v rodinném podniku
Martin Špírek -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights