Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix – Patrick Poborský
Patrick Poborský
Diplomová práce
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
National-Cultural Comparison of Generations X and Y in the Czech Republic and Impact on Marketing Mix
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na sledování kulturních odlišností vyskytujících se mezi generacemi X a Y v České republice. Cílem práce je prostřednictvím kvantitativního výzkumu těchto dvou generací za pomoci vhodně zvoleného modelu kulturních dimenzí potvrdit předpoklady o existenci kulturních rozdílů mezi těmito generacemi, jejich bližší charakteristika a aplikace na marketingový mix. Práce předkládá …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the explorative, quantitative observation of the cultural differences occurring between Czech generations X and Y. There is a general agreement across the academia in assuming the existence of the cultural differences between previously mentioned generations. Literature also provides more detailed characteristics of such differences. Comprehensive critical discussion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76343
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2019
- Vedoucí: Pavel Čejka
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76343
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Marketingový mix vybraného podniku
Renata Seidlerová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Cvachová -
Marketingový mix IKEA Česká republika, s.r.o.
Lucie Slottová -
Marketingový mix vybraného podniku
Lenka Pavlová