Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ – Sibyla KALLEROVÁ
Sibyla KALLEROVÁ
Bakalářská práce
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
The use of media education and methods of critical thinking at the 2nd level of elementary school
Anotace:
Cílem práce je popsat možnosti využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na druhém stupni základní školy. V úvodu jsou charakterizovány různé druhy médií a jejich vznik. Následně jsou vysvětlené možné nebezpečí, která s médii souvisí. Práce se zabývá mediální výchovou a kritickým myšlením, u kterých jsou uvedeny příklady jejich možných aplikací v rámci výuky na 2. stupni základních škol.Abstract:
The aim of the work is to describe the possibilities of using media education and methods of critical thinking in the second grade of elementary school. In the introduction, different types of media and their creation are characterized. Subsequently, the various possible dangers associated with the media are explained. The work deals with media education and critical thinking, with examples of their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALLEROVÁ, Sibyla. Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Mediální gramotnost ve vztahu ke kritickému myšlení
Kateřina JANČÍKOVÁ -
Digitální gramotnost zaměstnanců vybrané firmy
Iveta Kašpárková -
Mediální gramotnost učitelů na 1. stupni základních škol v Moravskoslezském kraji
Barbora ŠUSTKOVÁ -
Youtubeři a kritická mediální gramotnost žáků prim osmiletého gymnázia
Veronika SVRČINOVÁ -
Mediální gramotnost budoucích učitelů
Bedřich Prokop -
Mediální gramotnost studentů vysokých škol
Anna BUCHTÍKOVÁ -
Využití metod kritického myšlení v rámci výuky mediální výchovy
Lukáš Tecl -
Manipulace a dezinformace v informačním prostoru během pandemie COVID-19: případová studie
Václav Beran
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2023