Moderní aplikace marketingové komunikace – Bc. Nicole Petružálková
Bc. Nicole Petružálková
Master's thesis
Moderní aplikace marketingové komunikace
Modern Application of Marketing Communication
Abstract:
V rušné době, ve které se teď nacházíme, je používání moderních technologií klíčové. Člověk se musí adaptovat do současných trendů a být připravený na změny. Proto je důležité rozumět moderním aplikacím a marketingové komunikaci, díky kterým může mít podnik velkou výhodu. Cílem této práce je provedení analýzy marketingové komunikace vybraného podniku a navržení inovačních řešení pro zlepšení forem …moreAbstract:
In the busy times we are in now, we use modern key technologies. One must adapt to current trends and be ready for changes. That's why it's important to understand modern applications and marketing communications, which can give you a big advantage. This work is a marketing analysis of the selected company's communication and proposed innovative solutions for improving integrated communication. These …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w2n28/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2023
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: Ing. Vladimír Ezr, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal