Tomáš Benc

Bakalářská práce

Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích

Marketing strategy of company Elasta - Vestil spol. s r.o. on the czech and foreign markets
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích. Hlavními cíly je analýza trhů v České republice, Německu a Belgii a porovnání s konkurencí. Práce dále pojednává o marketingovém mixu společnosti. Z těchto zjištěných informací jsou vzneseny návrhy, jak zlepšit pozici firmy na evropských trzích. Závěrečná část je věnována …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of company Elasta -- Vestil spol. s r.o. on the Czech and foreign markets. Main goal of my thesis is an analysis of markets in the Czech Republic, Germany and Belgium and a comparison with competitors. Then my thesis deals with the marketing mix of company. Suggestions how to improve the position of company on the European markets react acquired …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Jaroslav Otradovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21855

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod