Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích – Tomáš Benc
Tomáš Benc
Bakalářská práce
Marketingová strategie firmy Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích
Marketing strategy of company Elasta - Vestil spol. s r.o. on the czech and foreign markets
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Elasta - Vestil spol. s r.o. na domácím a zahraničních trzích. Hlavními cíly je analýza trhů v České republice, Německu a Belgii a porovnání s konkurencí. Práce dále pojednává o marketingovém mixu společnosti. Z těchto zjištěných informací jsou vzneseny návrhy, jak zlepšit pozici firmy na evropských trzích. Závěrečná část je věnována …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of company Elasta -- Vestil spol. s r.o. on the Czech and foreign markets. Main goal of my thesis is an analysis of markets in the Czech Republic, Germany and Belgium and a comparison with competitors. Then my thesis deals with the marketing mix of company. Suggestions how to improve the position of company on the European markets react acquired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Jaroslav Otradovský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21855
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha