Bc. Petr Tolar, DiS.

Diplomová práce

Využití internetového marketingu vybraného podniku

The application of online marketing in the company
Anotace:
Práce se zabývá online marketingem jako fenoménem moderního marketingu. Jsou rozebrány jeho nástroje, specifika, formy i výhody a nevýhody oproti tradičnímu offline marketingu. V praktické části je rozebrán online marketing společnosti LeasePlan CZ, užití nástrojů online marketingu, jejich vyhodnocení a z toho plynoucí doporučení ke zlepšení podniku v rámci online marketingu.
Abstract:
This work deals with online marketing as a phenomenon of modern marketing. Its tools, specifications, forms, advantages and disadvantages compared to offline marketing are analysed. The practical part deals with analysis of online marketing in the company LeasePlan CZ, usage of online marketing tools, its evaluation and recommended ideas and concepts for improvement.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Michaela Bortlíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma