Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik – Michaela Krchová
Michaela Krchová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie a marketingového plánu pro gastronomický podnik
Design of marketing strategy and marketing plan for gastronomy business
Anotace:
Cílem této práce je navrhnout úspěšnou marketingovou strategii pro restauraci, která zvažuje svůj vstup na trh. Další částí je tvorba mediálního plánu, který by bylo možné k tomuto účelu použít. Aby byl mediální plán úspěšný, je zapotřebí vhodně zvolit média pomocí, kterých bude komunikace probíhat. Zde samozřejmě nesmí chybět ani detailní rozpočet. Hlavním cílem mediálního plánu je vytvořit povědomí …víceAbstract:
The goal of this work is to design successful marketing strategy for restaurant, which is currently considering entering the market. The other part is to create media plan, which could be useful for this purpose. For media plan to be successful it is crucial to choose adequate medias for communication. The detailed budget must also be included. The main goal of this media plan is to create awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová -
Ojedinělý gastronomický koncept
Jaroslava Gopaul -
Fine Dining restaurace v České republice a zahraničí
Karolína Worková -
NÁVRH KONKURENČNÍCH STRATEGIÍ PRO ZVOLENÝ
Marie Vaverková -
Dopady koronavirové krize na gastronomický podnik
Radka Chmelinová -
Fenomén jihoamerické gastronomie v Praze
Eva Magda -
Výrazné rysy a specifické vlastnosti ukrajinské a moldavské gastronomie
Nataliia Kolomiiets -
Dopady pandemie Covid-19 na podnikání v oblasti gastronomie
Tereza Šedivá