Jitka KLOFCOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza faktorů ovlivňujících motivaci k učení žáků vybraných ZŠ a gymnázií v Ústeckém kraji.

Analysis of factors affecting the students learning motivation selected elementary and secondary schools in the Usti region.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zejména učební motivací, a to v kontextu různých pojetí. Úvod teoretické části je věnován pedagogicko-psychologické diagnostice jako celku, popisuje její význam, metody. Dále jsou rozebrána učební motivaci příbuzná témata, jakým je např. školní úspěšnost. Na motivaci samou jsou pak různými způsoby orientovány zbylé články teoretické části, které ústí do poslední kapitoly …more
Abstract:
This bachelor thesis deals especially with learning ? motivation in the context of different views. The beginning, pedagogical-psychological diagnosis as whole in, describes its importance and methods. Next are analyzed related topics, for example school success. Residual chapters are with different ways oriented on motivation as the theme and they end at the last chapter dedicated to achievment motivation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 11. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Martin Bílek, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLOFCOVÁ, Jitka. Analýza faktorů ovlivňujících motivaci k učení žáků vybraných ZŠ a gymnázií v Ústeckém kraji.. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy