Bc. Tereza Hnízdilová
Master's thesis
Marketing a veřejný prostor
Marketing and Public Space
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou přehuštění reklamy ve veřejném prostoru. Zvláštní pozornost je věnovaná venkovní reklamě ve městě Chomutov, kde reklama není regulovaná žádným opatřením. V teoretické části mé diplomové práce popisuji veřejný prostor, pokusím se o jeho definici, poté díky provedeným výzkumům mohu sdělit, jaké jsou ohlasy občanů na reklamu ve veřejném prostoru, a popíši několik …moreAbstract:
This thesis deals with advertising congestion in public space. Special attention is devoted to outdoor advertising in Chomutov, where advertising is not regulated by any measures. The theoretical partof the thesis describes the public space, I will try to define it once, then thanks to the researche I can tell, what are the responses of citizens for advertising in public space , and I describe several …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h36ty/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
Sofiia Shevchuk -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR, JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ A DOPAD PANDEMICKÉ SITUACE NA MARKETINGOVÝ TRH
Simona Šlapáková -
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
Simona Šlapáková -
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
Ondřej Šoupal -
Reklama, jako umění ve veřejném prostoru
Eliška Novotná -
Marketing a veřejný prostor
Jitka Peksová -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede