Bc. Nikola Valuchová

Master's thesis

Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image

Communication Strategy of Social Networks Jan Melvil Publishing in Order to Build a Brand Image
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá budováním image značky prostřednictvím sociálních sítí. Zaměřuje se na vydavatelství Jan Melvil Publishing a jejich sdílený obsah na těchto platformách z hlediska prezentace určitého obrazu, image značky, směrem k potenciálním zákazníkům. Práce předkládá význam komunikace a sdíleného obsahu na sociálních sítí, jakožto důležitou součást celku marketingové komunikace nakladatelství …more
Abstract:
This diploma thesis deals with building a brand image through social networks. It focuses on Jan Melvil Publishing and their shared content on these platforms in terms of presenting a certain image, brand image, to potential customers. The thesis presents the im-portance of communication and shared content on social networks, as an important part of the publishing house's marketing communication. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Valuchová, Nikola. Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe