Bc. Kateřina Černá
Diplomová práce
Brand aktivismus a generace Z
Brand Activism and Generation Z
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnotit vztah generace Z k brand aktivismu. Teoretická část se věnuje složkám hodnoty značky, následně brand aktivismu a generaci Z. Praktickou část tvoří kvalitativní výzkum vycházející z polostrukturovaného rozhovoru. Výsledek tematické analýzy popisuje, jak brand aktivismus ovlivňuje hodnotu značky a odhaluje deset faktorů ovlivňujících vztah generace Z k brand aktivismu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the relationship of Generation Z to brand activism. The theoretical part focuses on the components of brand value, followed by the characteristics of brand activism and Generation Z. The practical part consists of qualitative research based on a semi-structured interview. The result of the thematic analysis describes how brand activism affects brand value and reveals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hr4ep/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv brand aktivismu na spotřebitelské chování při nakupování udržitelných menstruačních produktů
Barbora Holešová -
Brand aktivismus
Adam-Antonín CAPOUŠEK -
Vliv brand aktivismu na kurzy akcií
Tomáš Kovařík -
Woke-Washing – Firemní aktivismus jakožto marketingový nástroj
Marián Žabčík -
Vliv brand aktivismu na kurzy akcií
Tomáš Kovařík