Učitel angličtiny jako druhého jazyka, jeho osobnost a práce z pohledu pedagogických teorií a studentů – Mgr. Pavla Luklová
Mgr. Pavla Luklová
Bakalářská práce
Učitel angličtiny jako druhého jazyka, jeho osobnost a práce z pohledu pedagogických teorií a studentů
Teacher of English as a second language, his personality and work viewed by pedagogical theorie and students
Anotace:
Pavla Luklová: Učitel angličtiny, jeho/její práce z pohledu pedagogických teorií a studentů Bakalářská písemná práce se věnuje vybraným aspektům osobnosti učitele/učitelky angličtiny a stylu jeho/její práce, jako jsou např. jeho taktní jednání, vztah k žákům, rozmanitost užívaných učebních metod, důraz na výuku některých složek anglického jazyka (čtení, psaní, mluvená komunikace, správná výslovnost …víceAbstract:
Pavla Luklová: Teacher of English as a second language, his/her personality and work viewed by pedagogical theories and students This thesis is concerned with certain features of the personality of a teacher of English as a second language and his/hes style of work. These are for example his/her pedagogical tact, relationship with the students, variety of the teaching methods he/she uses, emphasis …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h5mdw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
- Vedoucí: PhDr. Helena Havlíčková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUKLOVÁ, Pavla. \textit{Učitel angličtiny jako druhého jazyka, jeho osobnost a práce z pohledu pedagogických teorií a studentů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/0ewu45/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizační metody ve výuce angličtiny
Vojtěch FREMR -
Využití metody sugestopedie při výuce angličtiny u žáků s SPU na 1. stupni základních škol
Jitka BEZDĚKOVÁ -
Využití lexikální metody při cizojazyčné výuce založené na příběhu
Alice Bolcková -
Narativní metody ve vyučovacích prostředcích angličtiny pro preprimární vzděláván
Beata Horníčková -
Využití metody TPR (Total Physical Response) ve výuce angličtiny na základní škole
Jana BŘICHÁČKOVÁ -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Ideální učitel angličtiny očima žáků/The Ideal English Teacher from the Pupils' Perspective
Soňa ZIMOVÁ -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková