Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce – Bc. Oldřich HORÁK
Bc. Oldřich HORÁK
Diplomová práce
Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce
The project for a marketing communication plan of Jedovnice village and its visitors
Anotace:
Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu …víceAbstract:
Marketing communication plays important part in marketing of towns and villages, which compete for favour of target groups of customers in the same way as entrepreneurial subjects. The aim of this master thesis after evaluation theoretical resources of marketing planning and especially marketing communication is to carry out analysis of the current state of marketing communication of Jedovnice village …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3856
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁK, Oldřich. Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Marketing a marketingová komunikace měst a obcí
Jakub Jirsa -
Komunikace měst a obcí na sociálních sítích
Martin Kubala -
Marketing a propagace měst a obcí
Lukáš Pochman -
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Lucie Krobová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Identifikace rizik krizové komunikace v rámci povodňového plánu malé obce.
Václav Klíma