Bc. Oldřich HORÁK

Diplomová práce

Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce

The project for a marketing communication plan of Jedovnice village and its visitors
Anotace:
Marketingová komunikace tvoří důležitou součást marketingu měst a obcí, které stejně jako podnikatelské subjekty soutěží o přízeň cílových skupin zákazníků. Cílem diplomové práce je po zhodnocení teoretických východisek marketingového plánování a zejména marketingové komunikace provést analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Jedovnice a na základě této analýzy navrhnout projekt plánu …více
Abstract:
Marketing communication plays important part in marketing of towns and villages, which compete for favour of target groups of customers in the same way as entrepreneurial subjects. The aim of this master thesis after evaluation theoretical resources of marketing planning and especially marketing communication is to carry out analysis of the current state of marketing communication of Jedovnice village …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Zveřejnit od: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3856

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORÁK, Oldřich. Projekt plánu marketingové komunikace obce Jedovnice s návštěvníky obce. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.