Lucie Havrdová

Bachelor's thesis

Budování a rozvoj dobrého jména a image zaměstnavatele

Brand building and developing the reputation and image of the employer.
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku budování dobré značky zaměstnavatele v celé šíři souvislostí zasahujících do oboru personalistiky i marketingu. Na obecné úrovni popisuje postupné kroky vedoucí k analýze interní i externí cílové skupiny. Následně se tento postup aplikuje na vybraný podnikatelský subjekt, což generuje ukázku vlivů specifik dané firmy i oboru podnikání. Analýza interních dokumentů, …more
Abstract:
The thesis is focused on the issue of good employer branding. In general it describes how to analyze the perception of the employer brand by the internal and external target group, to point out the key links between human resources and marketing. Thereafter, this procedure is applied to the selected business company. Based on the results, there are concrete recommendations to improve the identified …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Milan Lindner, Ph.D.
  • Reader: Lucie Mašterová, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.