Theses 

Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan – Ing. Tatiana Runtova

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Ing. Tatiana Runtova

Diplomová práce

Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan

Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan

Abstract: This research presents the analysis of approaches to marketing planning as a part of corporate planning. We draw the description of integration of marketing plan with the development of a business plan, including the use of integrated marketing communications. Objective of analysis is to solve the contradiction between the use of traditional marketing tools and digital marketing as a new and effective way of marketing communication. As a basis for the analysis we use marketing activities of L'Oréal company in Asia-Pacific region, particularly in China.

Keywords: Marketing, marketing planning, business planning, corporate strategy, integrated marketing communication, digital marketing, L'Oréal.

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: M.A. Ondřej Kotouč

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 23. 7. 2019 11:34, 30. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz