Vytvoření komplexní marketingové strategie obce – Barbora Pinková
Barbora Pinková
Bachelor's thesis
Vytvoření komplexní marketingové strategie obce
Creating town's complex marketing strategy
Abstract:
Tato bakalářské práce je zaměřena na vytvoření komplexní marketingové strategie pro obec Lično. Marketingová strategie se zabývá přestavbou nevyužité budovy v obci na novou mateřskou školu s větší kapacitou, než má stávající školka. Práce je rozdělena na teoretický přehled a aplikaci literárních poznatků na obec a mateřskou školu. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé prvky situační analýzy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11174
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2019
- Supervisor: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Reader: JUDr. Jan Janeček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINKOVÁ, Barbora. \textit{Vytvoření komplexní marketingové strategie obce}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0f8iy9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights