Vytvoření komplexní marketingové strategie obce – Barbora Pinková
Barbora Pinková
Bachelor's thesis
Vytvoření komplexní marketingové strategie obce
Creating town's complex marketing strategy
Anotácia:
Tato bakalářské práce je zaměřena na vytvoření komplexní marketingové strategie pro obec Lično. Marketingová strategie se zabývá přestavbou nevyužité budovy v obci na novou mateřskou školu s větší kapacitou, než má stávající školka. Práce je rozdělena na teoretický přehled a aplikaci literárních poznatků na obec a mateřskou školu. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé prvky situační analýzy …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11174
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Jan Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Názov
Vložil
Vložené
Práva