Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice – Bc. Hana Machů
Bc. Hana Machů
Master's thesis
Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice
Expectations of Specific Representatives of the Generation Z on the Labour Market in the Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vstupem vybraných zástupců generace Z na český trh práce a také jejich očekáváními od uplatňování se na tuzemském pracovním trhu. Práce se nejdříve zaměřuje na obecnou charakteristiku zástupců generace Z, dále na přístup této generace k pracovnímu životu a poté práce pokračuje kvantitativním výzkumem, tedy dotazníkovým šetřením, jež byl stěžejním nástrojem pro získání …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a specific representatives of generation Z who currently enter the Czech labour market and also with their expectations of that market. First of all, the thesis focuses on a general characteristic of the generation Z. Later on, the thesis focuses on the approach of generation Z to working life. The next part of the thesis performs a quantitative research, more precisely …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHŮ, Hana. \textit{Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/0fa9m7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machů, Hana. Očekávání vybraných zástupců generace Z na trhu práce v České republice. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Česká republika jako člen Severoatlantické aliance
David Němec -
Impact of Corporate Social Responsibility on consumers: A case study of Kaufland Česká republika v.o.s.
Jitka Melníková -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková -
Teorie pracovní motivace očima generace Z: Vztah mezi osobnostními konstrukty a faktory vybraných motivačních teorií.
Tomáš Dania -
Pracovní motivace generace Z
Tereza Škrdlová -
Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu
Jakub Jarolímek -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Generace Z a její motivace k práci v oblasti marketingových agentur
Anna Šišmová