Bc. Karolína Hladká

Bakalářská práce

Vývoj nástrojů audiovizuální reklamy

Development of Audiovisual Advertising Tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá základními formami audiovizuální reklamy. Zabývá se tedy reklamou televizní a reklamou na YT. Aplikační část práce zjišťuje pro koho je který kanál vhodnější. Díky strukturovaným rozhovorům s jednotlivými věkovými skupinami, je poté ukázáno, která forma audiovizuální reklamy je vhodná.
Abstract:
My bachelor thesis includes forms of audivovisual advertising. It includes television advertising and advertising on YouTube. Target of the practical part is to find out which channel is suitable for particular age group. Suitability of advertising is shown by interviews.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní