Soundwalking jako technika analýzy soundscape virtuálního prostředí digitálních her – Bc. Kristýna Mechová
Bc. Kristýna Mechová
Diplomová práce
Soundwalking jako technika analýzy soundscape virtuálního prostředí digitálních her
Soundwalking as a technique for analyzing the soundscape of a virtual environment of digital games
Anotace:
Aspekty konstrukce prostřední a její zvukové složky jsou v interaktivním médiu digitálních her ovlivněny mnoha prvky, které na hráče v pozici posluchače v konkrétních případech působí autenticky. S autenticitou poslechového zážitku se setkáváme i v reálném prostředí, ze kterého digitální hry v určitých žánrech vycházejí, a které jsou zároveň v reálném světě zkoumány technikou soundwalking. Diplomová …víceAbstract:
Aspects of the construction of the middle and its sound components are influenced in the interactive medium of digital games by many elements that act authentically on the player in the position of listener in specific cases. We also encounter the authenticity of the listening experience in the real environment from which digital games in certain genres are based, and which are also explored in the …víceKlíčová slova
soundwalking soundscape zvukové prostředí zvuková krajina tradice hluku akustická ekologie zvuk efekty zvuku principy šíření zvuku posluchač sluchová percepce zvuk digitálních her zvuková složka her herní prostředí rámec IEZA sonifikace virtuální prostředí zvukové objekty interaktivita imerze model MDA herní studia sound design herní testování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vjc9y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Sestava algoritmu pro lokalizaci zvuku naprogramovaných v Matlabu
Martin PAPEŽ -
Soundwalking ve virtuálním prostředí digitálních her a jeho možnosti podoby pro virtuální město Lost Heaven české hry Mafia
Kristýna Mechová -
Fenomén hudebních digitálních her se zaměřením na virtuální realitu
Vendula Karlíčková -
Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi
Jakub Walla -
Diagnostika a preventivní rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku
Tereza MORAVCOVÁ -
Metodický materiál pro rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Petra KVĚŠOVÁ -
Rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku
Michaela TRÁVNÍČKOVÁ -
Diagnostika a rozvoj sluchové a zrakové percepce u dětí předškolního věku
Andrea Kolářová