Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL – Markéta KAĎORKOVÁ
Markéta KAĎORKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Marketing Strategy of DHL Company
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of DHL Company. The theoretical part is focused on explanation of basic economic term such as marketing, marketing strategy and marketing mix, but also describes the organisation of DHL Company into divisions and its strategies. The practical part consists of interpretation of questionnaires and SWOT analysis. The aim of the practical part is to find …víceAbstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy DHL. Teoretická část je zaměřena nejen na vysvětlení základních ekonomických pojmů, jako je marketing, marketingová strategie a marketingový mix, ale i na rozdělení divizí firmy DHL a její strategie. Praktická část se skládá z vyhodnocených dotazníků a SWOT analýzy. Cílem praktické části je zjistit, jak je firma DHL známá mezi veřejností a poukázat …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAĎORKOVÁ, Markéta. Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová