Markéta KAĎORKOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL

Marketing Strategy of DHL Company
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing strategy of DHL Company. The theoretical part is focused on explanation of basic economic term such as marketing, marketing strategy and marketing mix, but also describes the organisation of DHL Company into divisions and its strategies. The practical part consists of interpretation of questionnaires and SWOT analysis. The aim of the practical part is to find …more
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy DHL. Teoretická část je zaměřena nejen na vysvětlení základních ekonomických pojmů, jako je marketing, marketingová strategie a marketingový mix, ale i na rozdělení divizí firmy DHL a její strategie. Praktická část se skládá z vyhodnocených dotazníků a SWOT analýzy. Cílem praktické části je zjistit, jak je firma DHL známá mezi veřejností a poukázat …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2013
  • Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KAĎORKOVÁ, Markéta. Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta