Employer Brand ve společnosti Česká spořitelna, a.s. – Barbora Bízová
Barbora Bízová
Diplomová práce
Employer Brand ve společnosti Česká spořitelna, a.s.
Employer Brand in the company Česká spořitelna, a.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá značkou zaměstnavatele neboli Employer Brandem ve společnosti Česká spořitelna, a.s.. V teoretické části vymezuje pomocí odborné literatury a jiných zdrojů, čeho se vlastně tematika Employer Brandu týká a jakou roli v dnešní době hraje.Praktická část provádí situační analýzu v dané společnosti a pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměstnanci definuje nové návrhy …víceAbstract:
This master thesis is focused on Employer Brand in the company Česká spořitelna, a.s. In the master thesis the theoretical part is in general about Employer Brand and which role Employer Brand plays in the world. Subject – specified literatur is used for this part in the thesis. The practical part is about analyzing the actual situation in the company which is accomplished by surveying and personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
- Vedoucí: David Šmíd
- Oponent: Kateřina Legnerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Service Marketing Mix in Chosen Company
Veronika Beskydiarová -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Comparison of marketing in India and Czechia
Rohith Infant Felix Arputharaj -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková