Strukturální analýza učebnic dějepisu pro střední školy – Kristýna Musilová
Kristýna Musilová
Diplomová práce
Strukturální analýza učebnic dějepisu pro střední školy
Structural analysis of the history textbooks for the secondary schools
Anotace:
Cílem diplomové práce je strukturální analýza učebnic dějepisu pro střední školy z hlediska jejich didaktické vybavenosti a míry obtížnosti textu. Předmětem analýzy jsou učebnice z nakladatelství Didaktis a Státního pedagogického nakladatelství. První část práce se zabývá teorií učebnic, jejich funkcí a strukturou. Dále představuje Rámcový vzdělávací program pro střední školy a gymnázia a popisuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Mgr. Irena Kapustová
- Oponent: Mgr. Milan Hes, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 2. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy, Učitelství pro střední školy - dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Metoda tvorby učebnic zeměpisu pomocí analýzy učebnic zeměpisu a RVP ZV
Martin Weinhöfer -
Analýza projektu Dějepis+ na vybraných lekcích
Kristián BROŽ -
Analýza adaptivního výukového webu Umíme.to se zaměřením na dějepis
Veronika Štolfová -
Didaktická a metodická analýza učebnice ? Dějepis pro gymnázia a střední školy 1
Michaela Hrnčířová -
Analýza učebnic dějepisu pro SŠ z hlediska rozvíjení klíčových kompetencí
Petr Vojtěch
Název
Vložil
Vloženo
Práva