Approcci didattici e apprendimento basato sui compiti per l'italiano L2 – Bc. Jitka Škorvagová
Bc. Jitka Škorvagová
Diplomová práce
Approcci didattici e apprendimento basato sui compiti per l'italiano L2
Teaching approaches and task-based language learning for Italian L2
Abstract:
The thesis deals with teaching methods, in particular with Task-based Language Teaching. The first part of the thesis deals with the relationship between the first language and the second language in context of the teaching methods, with terminology a with three chosen methods. The second part of the thesis deals with the Task-based Language Teaching, especially with the concept of task, types of tasks …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá výukovými metodologiemi s konkrétním zaměřením na metodologii úkolovou, neboli task-based, ve výuce italštiny jako cizího jazyka. V první části se práce zabývá otázkou vztahu mateřského a vyučovaného jazyka ve spojitosti s výukovými meotodologiemi, terminologií a konkrétními třemi metodologiemi. V druhé části se pak práce zabývá metodologií úkolovou, a to především konceptem …více
Jazyk práce: italština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 8. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yh95e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2016
- Vedoucí: Ph.D. Alessandro Bitonti
- Oponent: Mgr. Kateřina Garajová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství italského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost mezi výkonem v Anti-saccade task a testech Go/No-go task a Stop-signal task
Martina Fabianová -
Reliance on conscious and unconscious information processing in the Iowa gambling task: The effect of task complexity
Dana Brhelová -
Designing and Implementing a Task-Based Teaching Sequence for Enhancing Pupils' Learning Experience
Veronika Blechová -
Vplyv tréningu súčasného vykonávania dvoch úloh (dual task training) na chôdzu a stabilitu u pacientov s Parkinsonovou chorobou
Lenka Lindtnerová -
Implementing task-based teaching for English language students at the A2 level within small groups using authentic materials to build confidence in practical language use
Iveta Procházková -
Semantics of covaluation expressions: truth value judgment task
Michaela Poprocká -
Automated task management for BOINC infrastructure and EACirc project
Ľubomír Obrátil -
Nasazení task-based runtime systému v 3D Fourierově rekonstrukci
Jan Polák